Öka kundvärd? Sälj upplevelsen!

Vill du öka kundvärdet?

Testa tanken att du inte säljer en produkt eller tjänst utan att du säljer en upplevelse.

För att öka kundvärdet behöver du inte sälja mer, utan ge mer av din tid och din expertis.

Så hur gör du det?

Personligt engagemang: Visa dina kunder att du är genuint intresserad av dem och deras behov.

Öppen kommunikation: Var tillgänglig och öppen för feedback, och svara på frågor snabbt och professionellt.

Skräddarsydda lösningar: Lyssna på dina kunders behov och problem - hitta skräddarsydda lösningar som passar dem.

Värdefull kunskap: Bjussa på din kunskap och expertis genom att skapa värdefullt innehåll som hjälper dina kunder.

En jättebra start på att bygga starka och långvariga kundrelationer.

Vill du veta mer om hur du skapar kundvärde för dina kunder. Använd vår modell och metod: Kundkartan©. Kontakta någon av våra coacher så hjälper vi dig.

Föregående
Föregående

Förtroende är som en växt!

Nästa
Nästa

Designer för att skapa en identitet för en unik plats.