Det är med stor glädje och stolthet som vi välkomnar Jeanette Nidenius till Oddo-teamet. Jeanette...
Kundfokus. Kräver stora öron!
Men vad betyder det egentligen?
Det innebär att du sätter din kund i centrum för allt du gör. Att förstå deras behov, önskemål och önskningar. Att skapa en minnesvärd upplevelse. Och kanske det viktigaste - behandla varje kund som om de vore din enda kund.
När du har kundfokus bygger du långvariga relationer, ökar kundlojaliteten och driver försäljning.
Känner du att du inte riktigt har det kundfokus som krävs? Ta fram dom stora öronen och börja lyssna på dina kunder. Fråga efter behov och önskemål. Använd deras feedback för att förbättra dina produkter eller tjänster.
Otroligt tacksam Sophie Jakobsson och Sara Johansson för att jag får dela med mig av erfarenhet och kunskap kring kundfokus och kundvärde idag. Ser verkligen fram emot att får träffa alla vetgiriga och värdskapsorienterade anställda på Blå huset med alla fina varumärken Gotthards Krog, P5 Möten, Utbildningar & Event i Umeå, Stora Hotellet Umeå, U&Me Hotel, Sävargården och Kajen.
Vill du boka en föreläsning kring kundvärde och kundfokus. Boka in ett möte med Mattias så hjälper vi dig.